عـــــــــــــيـــــــــــون
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

عـــــــــــــيـــــــــــون

عـــــــــــيـــــــــــون

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

بصمه رياضيه بين الحضرى وابو تريكه

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Elagamy
رئيس فريق الدعم الفني رئيس فريق التكريم
رئيس فريق الدعم الفني  رئيس فريق التكريم
Elagamy

ذكر
الاسم : وائــل العـجـمى ( أبـــو زيــــــاد )
رقم العضويه : 1
الرتبه : الــمــــــد يــــــر
نقاط التميز : 60
. : بصمه رياضيه بين الحضرى وابو تريكه 572146791
. : بصمه رياضيه بين الحضرى وابو تريكه 156606766
. : بصمه رياضيه بين الحضرى وابو تريكه 393594815

بصمه رياضيه بين الحضرى وابو تريكه Empty
مُساهمةموضوع: بصمه رياضيه بين الحضرى وابو تريكه   بصمه رياضيه بين الحضرى وابو تريكه Icon_minitime2008-04-15, 7:46 pm

بين الحضرى وعبد الوهاب وتريكة

[/size]لقد تابعنا قضية الساعة في الأيام الماضية الحضري باهتمام بالغ بين مؤيد ومعارض للحضري وبين متعاطف أو ضد الأهلي ولكن عندما كنت تسأل هل ما فعله الحضري سيضيف أم سينقص من تاريخه العظيم ؟ فسيجيب الكل بأنه هدم هذا التاريخ فالحضري لعب للأهلي أكثر من 12سنة حصد فيها أكثر من 20بطولة وحصد 5 مع المنتخب منهم 3 افريقية كل هذا التاريخ أصبح عديم القيمة بسبب فعلته المهينة لنا جميعا والتي تجاهل فيها تاريخه وبطولاته والسنين التي قضاها داخل جدران النادي الأهلي. بينما عندما تتذكر فقيد الرياضة الخلوق محمد عبد الوهاب تجده مضى مع الأهلي عام فقط أو أكثر فليلا ولم يلعب مع المنتخب غير بطوله وحيده ولكنه سبب تمسكه بالأهلي ورفضه للعودة لناديه السابق الظفره القطري وإخلاصه العظيم لهذا النادي وحبه لجماهيره جعله ذكرى لا تنسى في قلوب كل المصريين بل وجعل زملائه يهدون إليه كل بطوله يحصدوها ولاشك إننا جميعا لم ننس دموع أبو تريكه عليه كأنه قضى معه كل سنيين عمره . وعندما ترى الفنان الموهوب محمد أبو تريكه وفناءه لناديه وتمسكه بجماهيره وقراره بأنه سف يقضي حياته كاملة داخل جدران النادي الأهلي ولن ينهيها إلا فيه وتصميمه على التغلب على إحزانه وإصابته والمشاركة في المباريات سريعا والتفاني في حب ناديه.
إنهم حقا رموز يتركون بصمات بداخلنا لن ننساها وعندما نراهم مستقبلا فمنهم من نقبله ومنهم من نرفضه .

خلاصه الكلام :-
Just Do it
..
..
Just Do it

ذكر
الاسم : Ali khaled
رقم العضويه : 7
الرتبه : مراقب ومشرف اقسام احلم وعيش وفضفضه ونبض الشارع
نقاط التميز : .

مُساهمةموضوع: رد: بصمه رياضيه بين الحضرى وابو تريكه   بصمه رياضيه بين الحضرى وابو تريكه Icon_minitime2008-04-15, 9:52 pm

هوا انا مليش اوى فلكوره بس كلام شكله حلو وانا موافق عليه ادام مفيهوش سياسه
وانا بحب الحكومه وسونه اجدع ناس

Very Happy:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
waleed
رئيس فريق متابعه المخالفات
رئيس فريق متابعه المخالفات
waleed

ذكر
الاسم : WALEED ELSABAHY
رقم العضويه : 4
الرتبه : مـــراقــب
نقاط التميز : 35
. : بصمه رياضيه بين الحضرى وابو تريكه 672076454
. : بصمه رياضيه بين الحضرى وابو تريكه 711408175
. : بصمه رياضيه بين الحضرى وابو تريكه 904319567

مُساهمةموضوع: رد: بصمه رياضيه بين الحضرى وابو تريكه   بصمه رياضيه بين الحضرى وابو تريكه Icon_minitime2008-04-15, 9:59 pm

اية ياعم علي احنا هنخاف ولا اية
احنا اتفقنا مانكونش سلبيين
Hereza
عضو فريق متابعه المخالفات
عضو فريق متابعه المخالفات
Hereza

ذكر
الاسم : محمد جمال
رقم العضويه : 18
الرتبه : مراقب ومشرف اقسام احلم وعيش وفضفضه ونبض الشارع
نقاط التميز : 30
. : بصمه رياضيه بين الحضرى وابو تريكه 559644613
. : بصمه رياضيه بين الحضرى وابو تريكه 711408175
. : بصمه رياضيه بين الحضرى وابو تريكه 637735942

مُساهمةموضوع: رد: بصمه رياضيه بين الحضرى وابو تريكه   بصمه رياضيه بين الحضرى وابو تريكه Icon_minitime2008-04-16, 12:20 am

والله في موضوع الحضري انا مش شايف انه خاين او جاسوس بس انا عايز اقول في البدايه اني اهلاوي جدا جدا بس لما انت بتكون شايف حد قدامك له مكانه و هيبه و فجأه تلاقيه بيهرتل وبيعمل حاجات عبيطه بتستهيفه و بتحس انك كنت غلطان انك بتحترمه او بتحس انك مصدوم او انك مش مصدق او انك او انك.................. بس هو ده بقي الشارع المصري في قضية الحضري و انا من و جهة نظري شايف ان الحضري عنده حق وغلطان في نفس الوقت
عنده حق علشان النادي الاهلي فيه عيب كبير و هو انه لما بيشتري لاعب من نادي اما بيسيبه ميت او مصاب و انا بصراحه برغم حبي الشديد للنادي الاهلي باحس انه بيرجع موضوع العبيد و الملوك بتاع زمان
اما الغلط اللي علي الحضري هو انه ما احترمش النادي اللي عمل له اسم وخلاه احسن حارس في مصر و افريقيا و تقريبا من احسن حراس العالم يا خضري اللي مالوش كبير بيشتري له كبير و انت مش حتلاقي نادي في الوطن العربي اكبر من الاهلي من الآخر اللي عمله الحضري ده اسمه خيابه و كفايه كده عليه علشان انا ما بحبش اجيب في سيرة الناس
Megho

بصمه رياضيه بين الحضرى وابو تريكه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» الحضرى : لم اترك الاهلى لأنضم للزمالك .. ولم احصل على مكافأة الدورى
» هدف ابو تريكه الشهير في مرمي الصفاقسي
» أبو تريكه يبدأ البرنامج التاهيلى
» اهلى الانتصارات يخسر وديا من الشرطة..ويكسب ابو تريكه